Піщанська сільська рада
Новомосковський район Дніпропетровська область
Розпорядження голови
від 29 січня 2019р. № 23-д
Про затвердження положення про фінансово - економічний відділ Піщанської сільської ради та посадових інструкцій спеціалістів фінансово - економічного відділу
Опубліковано 12 липня 2019

Керуючись статтями 42, 54, 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", вимогам закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", відповідно до наказу Головного управління державної служби України від 29.12.2009 № 406 "Про затвердження Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування", вважаю за необхідне:

  1. Затвердити положення про фінансово - економічний відділ Піщанської сільської ради, що додається.
  2. Затвердити посадові інструкції начальника та спеціалістів фінансово-економічного відділу Піщанської сільської ради (додаються).
  3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
  4. Затвердити дане  розпорядження на черговій сесії сільської ради.


Сільський голова                                                                       Д.А.Лисичкін


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

сільського голови

від 21.01.2019 № 23-д

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про фінансово - економічний відділ 

Піщанської сільської ради

 

 1. Загальні положення 

1.1. Фінансово – економічний відділ Піщанської сільської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Піщанської сільської ради, що утворюється сільською радою, є підзвітним та підконтрольним сільській раді та її виконавчому комітету.

1.2. Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним та Податковим кодексами України, законами України, Указами Президента України, постановами Верховної ради, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, рішеннями сільської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови прийнятими у межах їх компетенції, а також цим Положенням.

2. Завдання та повноваження відділу:

2.1. Основними завданнями відділу є:

1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики на території Піщанської сільської ради;

2) складання розрахунків до проекту бюджету об’єднаної територіальної громади (далі ОТГ) і подання на розгляд виконкому та затвердження сільською радою;

3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Піщанської сільської територіальної громади;

4) розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат;

5) здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами і організаціями законодавства щодо використання ними бюджетних коштів та коштів цільових фондів, утворених сільською радою;

6) здійснення загальної організації та управління виконанням бюджету ОТГ, координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1) розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів;

2) визначає порядок та термін розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів;

3) проводить на будь якому етапі складання проекту місцевого бюджету аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів;

4) приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту бюджету ОТГ перед поданням його на розгляд сільської ради;

5) бере учать у розробленні балансу фінансових ресурсів Піщанської сільської ради, аналізує соціально – економічні показники розвитку територіальної громади та враховує їх під час складання проекту бюджету ОТГ;

6) організовує роботу, пов’язану із складанням проекту бюджету ОТГ, за дорученням керівництва сільської ради визначає порядок і терміни подання структурними підрозділами виконкому сільської ради матеріалів для підготовки проектів сільського бюджету;

7) забезпечує протягом бюджетного періоду відповідність розпису бюджету ОТГ встановленим бюджетним призначенням;

8) здійснює у процесі виконання бюджету прогнозування доходів та проводить аналіз доходів;

9) організовує виконання бюджету ОТГ, а також разом з органами: державної податкової служби, державної казначейської служби, іншими структурними підрозділами виконкому сільської ради забезпечує надходження доходів до місцевого бюджету та вживає заходів для ефективного витрачання бюджетних коштів;

10) забезпечує захист фінансових інтересів держави та місцевого самоврядування та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства;

11) складає розпис доходів і видатків місцевого бюджету, забезпечує його виконання, готує:

- пояснювальну записку про виконання бюджету ОТГ,

- зведення планів по мережі, штатах та контингентах установ, що фінансуються з бюджету ОТГ,

- пропозиції щодо внесення змін до розпису у межах річних бюджетних призначень,

- здійснює у встановленому порядку взаємні розрахунки бюджету ОТГ з іншими рівнями бюджетів;

12) здійснює у встановленому порядку організацію та управління виконання місцевого бюджету, координує в межах своєї компетенції діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету;

13) проводить моніторинг змін, що вносяться до бюджету ОТГ;

14) розглядає баланси і звіти про виконання бюджету та інші фінансові звіти, подані державною казначейською службою та погоджує їх;

15) інформує сільську раду про стан виконання бюджету та подає на затвердження звіт за кожний звітний період (квартал, півріччя, 9 місяців, рік);

16) розглядає звернення та готує пропозиції для прийняття рішень про виділення коштів з резервного фонду бюджету ОТГ;

17) проводить разом з органами державної податкової служби аналіз стану надходження доходів до бюджету ОТГ, готує пропозиції про доцільність запровадження місцевих податків, зборів, а також пільг;

18) готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел фінансових ресурсів;

19) перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету ОТГ;

20) аналізує діяльність роботи бюджетних установ і подає пропозиції щодо їх вдосконалення;

21) розглядає в межах своєї компетенції звернення громадян, підприємств, організацій;

22) забезпечує створення належних виробничих та соціально – побутових умов для працівників відділу;

23) готує та подає сільській раді офіційні висновки про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету ОТГ для прийняття рішення про внесення змін до нього;

24) аналізує стан і тенденції економічного і соціального розвитку населених пунктів об’єднаної територіальної громади, бере участь у визначенні його пріоритетів, розробленні напрямів інвестиційної політики та готує пропозиції з цих питань;

25) виконує роботи з прогнозування економічного та соціального розвитку та підготовки, розробленні проектів місцевих, регіональних і міжрегіональних програм та їх реалізації; розробляє проект стратегії розвитку громади, забезпечує координацію виконання стратегії розвитку;

26) забезпечує контроль за виконанням показників програм економічного і соціального розвитку громади на короткостроковий період;

27) бере участь у розробці та реалізації інвестиційних проектів за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку України, державного та місцевих бюджетів, проектів програми DOBRE, іншої міжнародної технічної допомоги та грантів, проектів зовнішніх та внутрішніх інвестицій;

28) бере участь у складанні необхідних для роботи балансів (фінансових, грошових доходів і витрат населення, ринку праці та розвитку трудових ресурсів, продукції тощо);

29) сприяє створенню інфраструктури підтримки регіонального розвитку, умов для рівноправного розвитку всіх форм господарювання та підприємництва на території населених пунктів об’єднаної територіальної громади, надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб'єктам підприємницької діяльності;

30) у разі необхідності, розробляє пропозиції стосовно обсягів продукції (робіт, послуг), що підлягає поставці для державних, суспільних потреб, а також обсягів продукції (робіт, послуг) для потреб території;

31) бере участь в установленому порядку, у межах своєї компетенції, у переговорах з офіційними представниками іноземних країн, акредитованими в Україні;

32) забезпечує, в межах своїх повноважень, захист економічних прав і законних інтересів суб'єктів господарювання;

33) організовує разом з іншими структурними підрозділами участь підприємств, установ та організацій у виставково - ярмаркових заходах;

34) розробляє та організовує реалізацію заходів, спрямованих на нарощування інвестиційних ресурсів, створення сприятливого інвестиційного клімату на території громади;

35) аналізує стан і бере участь, у межах компетенції, в розробленні пропозицій щодо розвитку споживчого ринку, ринку побутових послуг і створення їх інфраструктури, покращення організації та якості обслуговування населення підприємствами торгівлі, громадського харчування та побуту;

36) аналізує стан і тенденції розвитку малого і середнього підприємництва, бере участь у визначенні його пріоритетів;

37) організовує проведення аналізу ефективності реалізації єдиної державної регуляторної політики у сфері підприємництва;

38) розробляє пропозиції щодо фінансово-економічного обґрунтування обсягів закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету;

39) бере участь у здійсненні заходів щодо координації закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок коштів місцевого бюджету;

40) представляє, у межах наданих йому повноважень, інтереси Піщанської сільської ради у відносинах з відповідними органами суб'єктів господарювання або адміністративно-територіальних утворень, а також з міжнародними організаціями;

41) розглядає і реагує в межах своєї компетенції на запити народних депутатів України, депутатів відповідних місцевих рад, листи, заяви і скарги громадян;

42) організовує та надає консультаційну, інформаційну та методичну допомогу , суб’єктам підприємницької діяльності, фізичним особам з питань, що належать до компетенції відділу;

43) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;

44) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

45) здійснює інші, функції, пов’язані з виконанням покладених на нього завдань.

3. Права відділу 

3.1. Відділ має право:

1) одержувати в установленому порядку від виконавчих органів сільської ради, державної казначейської служби, державної податкової служби, інших державних органів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, матеріали та інші документи, необхідні для складання проекту бюджету ОТГ та аналізу його виконання;

2) в установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до ст.117 Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення, передбачені Бюджетним кодексом України;

3) залучати фахівців інших структурних підрозділів сільської ради, підприємств установ та організацій, об’єднань громадян до розгляду питань, що належать до його компетенції;

4) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції.

3.2. Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами сільської ради, підприємствами, установами та організаціями а також органами державної податкової служби, державної фінансової інспекції та державної казначейської служби.

4. Керівництво відділу 

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади сільським головою, на конкурсній основі чи за іншою процедурою передбаченою законодавством України.

4.2. Начальник відділу:

1) здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, визначає ступінь відповідальності своїх підлеглих;

2) розробляє посадові інструкції і функціональні обов’язки працівників відділу;

3) затверджує розпис доходів і видатків бюджету ОТГ на рік і тимчасовий на відповідний період;

4) забезпечує відповідність розпису бюджету ОТГ встановленим бюджетними призначенням;

5) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

6) здійснює інші повноваження, передбачені законом.

4.3. Відділ утримується за рахунок коштів бюджету ОТГ.

4.4. Начальник та працівники відділу несуть відповідальність в межах своєї компетенції за виконання покладених на них обов’язків.

Секретар сільської ради                                                                       Т.І.Фоменко

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

сільського голови

від 29.01.2019 № 23-д

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

начальника фінансово-економічного відділу 

Піщанської сільської ради

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

 

Начальник фінансово-економічного відділу Піщанської сільської ради (далі – начальник відділу) є посадовою особою органу місцевого самоврядування до повноважень якої належить реалізація державної політики по формуванню та виконанню бюджету об’єднаної територіальної громади.

Начальник відділу призначається та звільняється з посади розпорядженням сільського голови у порядку, передбаченому чинним законодавством з дотриманням вимог законів України ˮПро місцеве самоврядування в Україніˮ, ˮПро службу в органах місцевого самоврядуванняˮ, ˮПро запобігання корупціїˮ та законодавства про працю. Призначення на посаду начальника відділу проводиться за результатами конкурсного відбору або іншим способом, передбаченим чинним законодавством.

Начальник відділу підпорядковується сільському голові.

Начальник відділу повинен володіти державною мовою, знати: Конституцію України, закони України ˮПро місцеве самоврядування в Україніˮ, ˮПро службу в органах місцевого самоврядуванняˮ, ˮПро державну службуˮ, ˮПро запобігання корупціїˮ та інші; акти Президента України та Кабінету Міністрів України, що стосуються виконання його функціональних обов'язків; основи діловодства; правила ділового етикету; законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки.

Начальник відділу повинен володіти комп’ютером (рівень досвідченого користувача); мати досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), мати навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет та знання сучасних технологій з електронного урядування;

Начальник відділу повинен вміти обґрунтовувати власну позицію, вирішувати комплексні завдання, працювати з великими масивами інформації, організовувати і контролювати свою роботу та роботу своїх підлеглих,  працювати в команді та керувати командою; вміти розв’язувати конфлікти, працювати в стресових ситуаціях.

На період тимчасової відсутності його обов'язки виконує головний спеціаліст начальника відділу.

 

2. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

Розробляє і доводить до відома головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів.

Визначає порядок та строки розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів.

Приймає участь у підготовці та поданні на сесію сільської ради квартальних та річних звітів про виконання бюджету об’єднаної територіальної громади.

Складає та подає на затвердження розписи асигнувань загального і спеціального фондів бюджету у розрізі головних розпорядників коштів.

Проводить аналіз бюджетних запитів головних розпорядників коштів, складає проект бюджету об’єднаної територіальної громади Піщанської сільської ради.

Доводить головним розпорядникам коштів лімітні довідки про бюджетні асигнування.

Складає тимчасовий розпис на відповідний період наступного року і доводить витяги до головних розпорядників коштів у випадку не прийняття до початку нового бюджетного періоду рішення про бюджет об’єднаної територіальної громади.

Здійснює організацію та управління виконанням бюджету, в межах своєї компетенції координує діяльність учасників бюджетного процесу та здійснює контроль за дотриманням бюджетного законодавства.

Здійснює аналіз виконання бюджету об’єднаної територіальної громади .

Готує пропозиції щодо внесення змін до рішення про бюджет, вносить зміни до розпису бюджету, кошторисів та планів асигнувань у встановленому порядку.

Здійснює роботу в системі АІС ˮМісцеві бюджетиˮ з формування доходів та видатків місцевого бюджету та уточнення планових призначень по загальному та спеціальному фондах.

Бере участь у підготовці проектів рішень сільської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови.

Забезпечує виконання завдань сільської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень та доручень сільського голови.

Готує плани роботи відділу та звіти про їх виконання.

Проводить моніторинг змін, що вносяться до бюджету об’єднаної територіальної громади та здійснює балансування доходної та видаткової частин загального та спеціального фондів бюджету за рахунок відповідних джерел фінансування.

У процесі виконання бюджету готує пропозиції щодо здійснення перерозподілу видатків за бюджетними програмами для включення до проекту

рішення та розпорядження сільського голови, а також про внесення змін до призначень, затверджених помісячним розписом видатків.

Проводить аналіз правильності складання паспортів бюджетних програм та забезпечує відповідність змісту паспортів бюджетних програм рішенню про місцевий бюджет по головних розпорядниках коштів бюджету об’єднаної територіальної громади.

Проводить роботу по аналізу звітів про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету в розрізі бюджетних програм.

Забезпечує своєчасний та належний розгляд листів, звернень суб’єктів господарювання та громадян з питань, що належить до компетенції відділу.

Перевіряє правильність складання і затвердження кошторисів та планів асигнувань головних розпорядників бюджетних коштів.

Забезпечує вчасне та якісне виконання доручень та завдань, наданих керівництвом, виконує інші доручення в межах функціональних обов'язків.

Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

Здійснює інші повноваження, визначені законом.

3. ПРАВА

 

Представляти відділ фінансів в інших в органах державної влади, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності при розгляді питань, що належать до його компетенції.

Запитувати у встановленому порядку та використовувати отримані від державних органів виконавчої влади, підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань необхідні статистичні та оперативні дані, звіти з питань, що стосуються його компетенції.

Вносити на розгляд пропозиції щодо вдосконалення роботи бюджетного відділу.

Брати участь у нарадах, зборах, засіданнях керівництва вико

Перевіряти установи, яким здійснюється фінансування з бюджету об’єднаної територіальної громади, щодо доцільності передбачених в бюджеті сум і цільового використання бюджетних коштів, дотримання ними встановленого порядку фінансової дисципліни.

Користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими

4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

 

За неякісне і несвоєчасне виконання посадових обов’язків, перевищення своїх повноважень, за вчинок, який дискредитує управління та посадову особу місцевого самоврядування.

За бездіяльність та не використання наданих йому прав при виконанні ним своїх посадових обов’язків.

За порушення норм етики та обмежень пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням.

За порушення трудової і виконавчої дисципліни, правил внутрішнього розпорядку, правил охорони праці, пожежної безпеки на робочому місці, збереження матеріальних цінностей закріплених за ним.

За виконання покладених на відділ завдань, законність прийнятих ним рішень та за дотримання фінансової дисципліни.

5.  Взаємовідносини за посадою

Начальник відділу під час виконання покладених на нього завдань здійснює взаємодію з іншими структурними підрозділами сільської ради, підприємствами, установами та організаціями.

З інструкцією ознайомлений

___________                      ____________              _______________

            ( дата)                                                ( підпис)                                                           ( ПІБ)


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

сільського голови

від 29.01.2019 № 23-д       

 

ПОСАДОВА    ІНСТРУКЦІЯ

 

головного спеціаліста фінансово-економічного відділу 

Піщанської сільської ради 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

 

         Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямів роботи фінансово-економічного відділу.

         Головний спеціаліст підпорядковується начальнику фінансово-економічного відділу Піщанської сільської ради.

         Призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатами конкурсного відбору чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України (ст. 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”).

Виконання посадових обов’язків припиняється на підставі ст.ст. 18, 20 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та у разі порушення ст.ст. 22-27 Закону України “Про запобігання корупції”.

В своїй роботі керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування”,  “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, “Про доступ до публічної інформації”, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю України та нормативними документами щодо служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади, рішеннями сесії  сільської ради, розпорядженнями сільського голови, інструкціями Міністерства фінансів, постановами колегії Міністерства фінансів України та Департаменту фінансів облдержадміністрації та іншими нормативними актами.

Претендент на цю посаду повинен мати вищу освіту від­повідного професійного спрямування,  не нижче ступеня магістра спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи   за   фахом   на   службі  в  органах  місцевого
самоврядування  або  державній   службі   на   посаді   провідного
спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах
управління не менше 3 років.

Повинен вміти використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці.

         При відсутності начальника фінансово-економічного відділу на період відпустки чи по інших причинам заміщує його, при відсутності провідного спеціаліста відділу виконує його обов’язки. 

                                   ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

Здійснює  координацію та методичне керівництво по галузям “Освіта”, “Фізична культура і спорт”, “Соціальний захист та соціальне забезпечення”.

Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку справ на відповідному напрямі діяльності.  

Приймає участь в організації роботи по складанню та виконанню сільського  бюджету відповідно до Бюджетного кодексу України та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розробляє та готує матеріали та розрахунки для включення в бюджет по закріпленим установам.

Перевіряє кошториси закріплених установ, вносить зміни в них в процесі їх виконання відповідно до чинного законодавства. Перевіряє штатні розписи цих установ, правильність встановлення посадових окладів, різного роду доплат та надбавок відповідно до вимог законодавства.

Складає річний та помісячний розпис по закріпленим бюджетним установам сільського бюджету в розрізі функціональної та економічної класифікації.      

Здійснює попередній та поточний контроль за використанням коштів, виділених із сільського бюджету на утримання установ.

Організовує складання та здачу звітів про виконання бюджету, довідок та пояснювальних по закріпленим галузям відповідно до вимог департаменту фінансів облдержадміністрації.

Проводить фінансування бюджетних установ сільської ради згідно їх пропозицій та затверджених асигнувань.

Приймає участь у підготовці доповідних записок, інформацій, проектів розпоряджень та рішень сільської ради по питаннях затвердження, виконання бюджету та інших питаннях, пов’язаних з фінансовою діяльністю.

Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує інші доручення керівника відділу.

 

ІІІ.  ПРАВА

 

Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства України.

За дорученням керівництва представляти інтереси відділу   в   органах  державної  влади  та  органах  місцевого самоврядування з питань,  що належать до його  компетенції;

 Брати участь  у здійсненні контролю (перевірки) дотримання законодавства підвідомчими підприємствами,  установами та організаціями згідно з чинним  законодавством.

Отримувати  у встановленому законодавством порядку інформацію та матеріали від відповідних  установ  та підрозділів  з питань, необхідних для виконання поставлених завдань перед відділом.

Забезпечувати ділове листування у процесі виконання покладених на відділ завдань, у межах наданих повноважень з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

Вносити пропозиції з відповідних питань та вдосконалення роботи відділу, управління в цілому.

 

ІV.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Повинен своєчасно і якісно виконувати свої посадові завдання та обов’язки згідно цієї інструкції в межах, визначених чинним трудовим законодавством України.

Дотримуватись етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування:

шанобливо ставитись до громадян і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування;

не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам держави чи негативно вплинути на репутацію посадової особи місцевого самоврядування. 

Дотримуватись спеціальних обмежень встановлених Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Дотримуватись трудової та виконавської дисципліни.

V.  ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ЗА ПОСАДОЮ

Головний спеціаліст відділу одержує інформацію, необхідну для виконання  посадових обов’язків, від начальника відділу в одноденний строк з дати її надходження до відділу.

 Підготовлену інформацію представляє начальнику відділу у визначений ним термін. 

Надає методичну допомогу працівникам бюджетних установ, що фінансуються з сільського бюджету з питань планування, фінансування та аналізу видатків.

Начальник фінансово-економічного відділу                               Н.В.Шелєгова                                        

З інструкцією ознайомлений

___________          ____________           _______________

            ( дата)                                                 ( підпис)                                                           ( ПІБ)


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

сільського голови

від 29.01.2019 № 23-д

ПОСАДОВА    ІНСТРУКЦІЯ

 

провідного спеціаліста фінансово-економічного відділу 

Піщанської сільської ради 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

 

         Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямів роботи фінансово-економічного відділу.

         Провідний спеціаліст підпорядковується начальнику фінансово-економічного відділу Піщанської сільської ради.

Призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатами конкурсного відбору чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України (ст. 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”).

Виконання посадових обов’язків припиняється на підставі ст.ст. 18, 20 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та у разі порушення ст.ст. 22-27 Закону України “Про запобігання корупції”.

В своїй роботі керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування”,  “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, “Про доступ до публічної інформації”, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю України та нормативними документами щодо служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади, рішеннями сесії  сільської ради, розпорядженнями сільського голови, інструкціями Міністерства фінансів, постановами колегії Міністерства фінансів України та Департаменту фінансів облдержадміністрації та іншими нормативними актами.

Претендент на цю посаду повинен мати вищу освіту від­повідного професійного спрямування,  не нижче ступеня магістра чи спеціаліста, вільне володіння державною мовою.

Стаж роботи   за   фахом   на   службі  в  органах  місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи  II категорій  не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше       2 років.

Повинен вміти використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці.

         При відсутності головного спеціаліста фінансово-економічного відділу на період відпустки чи по інших причинам виконує його обов’язки. 

                                  

                                   ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

Здійснює  координацію та методичне керівництво по галузі “Правоохоронна  діяльність та забезпечення безпеки держави”.

Перевіряє кошторис закріпленої установи, вносить зміни в них в процесі їх виконання відповідно до чинного законодавства. Перевіряє штатний розпис, правильність встановлення посадових окладів, різного роду доплат та надбавок відповідно до вимог законодавства. Складає річний та помісячний розпис в розрізі функціональної та економічної класифікації. Здійснює попередній та поточний контроль за використанням коштів, виділених із сільського бюджету на утримання установи.

Проводить контроль, аналіз та оцінку стану справ дохідної частини сільського бюджету, сум недоїмки та переплати.

Здійснює облік та аналіз по надходженню орендної плати за землю, готує доповідні записки, інформації по питанню надання в оренду земельних ділянок.

Проводить аналіз заборгованості платників податків до бюджету району, готує матеріали на засідання комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти  сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) до державного та місцевих бюджетів.

Веде облік та контроль надходження коштів  до бюджетів розвитку, до фонду охорони навколишнього природного середовища, відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва та інших надходжень місцевих бюджетів.

Здійснює облік та контроль повернення помилково або надміру сплачених податків, зборів (обов’язкових платежів) платникам податків.

Приймає участь в організації роботи по складанню та виконанню сільського  бюджету відповідно до Бюджетного кодексу України та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розробляє та готує матеріали та розрахунки для включення в бюджет по закріпленим установам.

Складає звіт про виконання дохідної частини бюджету, готує довідки та пояснювальні по доходній частині сільського бюджету та по закріпленій галузі відповідно до вимог департаменту фінансів облдержадміністрації.

Приймає участь у підготовці доповідних записок, інформацій, проектів розпоряджень та рішень сільської ради по питаннях затвердження, виконання бюджету та інших питаннях, пов’язаних з фінансовою діяльністю.

Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує інші доручення керівника відділу.

 

ІІІ.  ПРАВА

 

Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства України.

За дорученням керівництва представляти інтереси відділу   в   органах  державної  влади  та  органах  місцевого самоврядування з питань,  що належать до його  компетенції;

 Брати участь  у здійсненні контролю (перевірки) дотримання законодавства підвідомчими підприємствами,  установами та організаціями згідно з чинним  законодавством.

Отримувати  у встановленому законодавством порядку інформацію та матеріали від відповідних  установ  та підрозділів  з питань, необхідних для виконання поставлених завдань перед відділом.

Забезпечувати ділове листування у процесі виконання покладених на відділ завдань, у межах наданих повноважень з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

Вносити пропозиції з відповідних питань та вдосконалення роботи відділу, управління в цілому.

 

ІV.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Повинен своєчасно і якісно виконувати свої посадові завдання та обов’язки згідно цієї інструкції в межах, визначених чинним трудовим законодавством України.

Дотримуватись етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування:

шанобливо ставитись до громадян і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування;

не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам держави чи негативно вплинути на репутацію посадової особи місцевого самоврядування. 

Дотримуватись спеціальних обмежень встановлених Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Дотримуватись трудової та виконавської дисципліни.

V.  ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ЗА ПОСАДОЮ

Провідний спеціаліст відділу одержує інформацію, необхідну для виконання  посадових обов’язків, від начальника відділу в одноденний строк з дати її надходження до відділу.

 Підготовлену інформацію представляє начальнику відділу у визначений ним термін. 

 Надає методичну допомогу працівникам бюджетних установ, що фінансуються з сільського бюджету з питань планування, фінансування та аналізу видатків.

Начальник фінансово-економічного відділу               Н.В.Шелєгова                                         

З інструкцією ознайомлений

___________        ____________           _______________

            ( дата)                                              ( підпис)                                                           ( ПІБ)


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

сільського голови

від 29.01.2019 № 23-д

 

ПОСАДОВА    ІНСТРУКЦІЯ

 

спеціаліста І категорії фінансово-економічного відділу 

Піщанської сільської ради 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

 

         Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямів роботи фінансово-економічного відділу.

         Спеціаліст І категорії підпорядковується начальнику фінансово-економічного відділу Піщанської сільської ради.

         Призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатами конкурсного відбору чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України (ст. 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”).

Виконання посадових обов’язків припиняється на підставі ст.ст. 18, 20 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та у разі порушення ст.ст. 22-27 Закону України “Про запобігання корупції”.

В своїй роботі керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування”,  “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, “Про доступ до публічної інформації”, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю України та нормативними документами щодо служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади, рішеннями сесії  сільської ради, розпорядженнями сільського голови, інструкціями Міністерства фінансів, постановами колегії Міністерства фінансів України та Департаменту фінансів облдержадміністрації та іншими нормативними актами.

Претендент на цю посаду повинен мати базову вищу освіту від­повідного професійного спрямування,  за   освітньо-кваліфікаційним   рівнем бакалавра.

Без вимог до стажу роботи.

Повинен вміти використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці.

         При відсутності спеціаліста І категорії відділу на період відпустки чи по інших причинам виконує його обов’язки. 

                                   ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

Здійснює  координацію та методичне керівництво по галузям “Державне управління”, “Культура і мистецтво” “Житлово-комунальне господарство” “Економічна діяльність” “Інша діяльність”.

 Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку справ на відповідному напрямі діяльності. 

Приймає участь в організації роботи по складанню та виконанню сільського  бюджету відповідно до Бюджетного кодексу України та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розробляє та готує матеріали та розрахунки для включення в бюджет по закріпленим установам.

Перевіряє кошториси закріплених установ, вносить зміни в них в процесі їх виконання відповідно до чинного законодавства. Перевіряє штатні розписи цих установ, правильність встановлення посадових окладів, різного роду доплат та надбавок відповідно до вимог законодавства.

Складає річний та помісячний розпис по закріпленим бюджетним установам сільського бюджету в розрізі функціональної та економічної класифікації.      

Здійснює попередній та поточний контроль за використанням коштів, виділених із сільського бюджету на утримання установ.

Організовує складання та здачу звітів про виконання бюджету, довідок та пояснювальних по закріпленим галузям відповідно до вимог департаменту фінансів облдержадміністрації.

Приймає участь у підготовці доповідних записок, інформацій, проектів розпоряджень та рішень сільської ради по питаннях затвердження, виконання бюджету та інших питаннях, пов’язаних з фінансовою діяльністю.

Веде облік і кодифікацію законодавчих та інструктивних матеріалів по бюджетним питанням.

Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує інші доручення керівника відділу.

 

ІІІ.  ПРАВА

 

Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства України.

За дорученням керівництва представляти інтереси відділу   в   органах  державної  влади  та  органах  місцевого самоврядування з питань,  що належать до його  компетенції;

 Брати участь  у здійсненні контролю (перевірки) дотримання законодавства підвідомчими підприємствами,  установами та організаціями згідно з чинним  законодавством.

Отримувати  у встановленому законодавством порядку інформацію та матеріали від відповідних  установ  та підрозділів  з питань, необхідних для виконання поставлених завдань перед відділом.

Забезпечувати ділове листування у процесі виконання покладених на відділ завдань, у межах наданих повноважень з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

Вносити пропозиції з відповідних питань та вдосконалення роботи відділу, управління в цілому.

 

ІV.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Повинен своєчасно і якісно виконувати свої посадові завдання та обов’язки згідно цієї інструкції в межах, визначених чинним трудовим законодавством України.

Дотримуватись етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування:

шанобливо ставитись до громадян і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування;

не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам держави чи негативно вплинути на репутацію посадової особи місцевого самоврядування. 

Дотримуватись спеціальних обмежень встановлених Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Дотримуватись трудової та виконавської дисципліни.

V.  ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ЗА ПОСАДОЮ

 

Спеціаліст І категорії відділу одержує інформацію, необхідну для виконання  посадових обов’язків, від начальника відділу в одноденний строк з дати її надходження до відділу.

 Підготовлену інформацію представляє начальнику відділу у визначений ним термін. 

 Надає методичну допомогу працівникам бюджетних установ, що фінансуються з сільського бюджету з питань планування, фінансування та аналізу видатків.

Начальник фінансово-економічного відділу               Н.В.Шелєгова                                        

З інструкцією ознайомлений

___________        ____________           _______________

            ( дата)                                              ( підпис)                                                           ( ПІБ)


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

сільського голови

від 29.01.2019 № 23-д

ПОСАДОВА    ІНСТРУКЦІЯ

 

спеціаліста І категорії фінансово-економічного відділу 

Піщанської сільської ради 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

 

         Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямів роботи фінансово-економічного відділу.

         Спеціаліст І категорії підпорядковується начальнику фінансово-економічного відділу Піщанської сільської ради.

Призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатами конкурсного відбору чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України (ст. 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”).

Виконання посадових обов’язків припиняється на підставі ст.ст. 18, 20 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та у разі порушення ст.ст. 22-27 Закону України “Про запобігання корупції”.

В своїй роботі керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування”,  “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, “Про доступ до публічної інформації”, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю України та нормативними документами щодо служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади, рішеннями сесії  сільської ради, розпорядженнями сільського голови, інструкціями Міністерства фінансів, постановами колегії Міністерства фінансів України та Департаменту фінансів облдержадміністрації та іншими нормативними актами.

Претендент на цю посаду повинен мати базову вищу освіту від­повідного професійного спрямування,  за   освітньо-кваліфікаційним   рівнем бакалавра.

Без вимог до стажу роботи.

Повинен вміти використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці.

         При відсутності спеціаліста І категорії відділу на період відпустки чи по інших причинам виконує його обов’язки. 

 

                                  ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

Розробляє прогнози економічного і соціального розвитку на середньостроковий період та програми економічного і соціального розвитку об’єднаної територіальної громади на короткостроковий період, а також бере участь у розробленні проектів регіональних та сільських цільових програм, метою яких є розв’язання проблем розвитку громади.

Розробляє проект стратегії розвитку об’єднаної територіальної громади, забезпечує координацію виконання стратегії розвитку та підготовку звітів про її виконання.

Проводить  моніторинг  соціально-економічного  стану, узагальнення структури та перелік основних показників соціально-економічного  розвитку  громади.

Готує повідомлення про підсумки економічного і соціального розвитку об’єднаної територіальної громади в розрізі галузей економіки.

Бере участь в реалізації державної регуляторної політики.

Здійснює  координацію та методичне керівництво по галузі “Охорона здоров’я”. Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку справ на відповідному напрямі діяльності. 

Приймає участь в організації роботи по складанню та виконанню сільського  бюджету відповідно до Бюджетного кодексу України та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, розробляє та готує матеріали та розрахунки для включення в бюджет по закріпленій галузі.

Перевіряє кошториси, вносить зміни в них в процесі їх виконання відповідно до чинного законодавства. Перевіряє штатні розписи, правильність встановлення посадових окладів, різного роду доплат та надбавок відповідно до вимог законодавства. Складає річний та помісячний розпис в розрізі функціональної та економічної класифікації.      

Здійснює попередній та поточний контроль за використанням коштів, виділених із сільського бюджету на утримання установ по галузі “Охорона здоров’я”.

Бере участь у розроблені заходів щодо ефективного споживання енергоносіїв і додержання дисципліни енергоспоживання.

Визначає потребу об’єктів соціально-культурного призначення та населення об’єднаної територіальної громади у паливі, електроенергії, газі та інших енергоносіях.

Бере участь у розробці заходів та пропозицій щодо забезпечення об’єктів соціально-культурного призначення та населення паливом, електроенергією, газом та іншими енергоносіями.

Готує пропозиції щодо економії паливно енергетичних ресурсів, впровадження нетрадиційних і відновлювальних джерел енергії раціонального використання вторинних ресурсів і відходів виробництва.

Веде облік фактичного споживання та заборгованості енергоресурсів бюджетних установ та організацій, які фінансуються з сільського бюджету, за спожиті енергоресурси, здійснює контроль та проводить аналіз їх фінансування.

Веде облік забезпечення потреби в коштах на оплату комунальних послуг та енергоносіїв, які споживаються бюджетними установами.

Веде облік забезпеченості бюджетних установ приладами обліку енергоносіїв.

Готує доповідні записки, інформації про стан розрахунків бюджетних установ і організацій, які фінансуються з місцевого бюджету, за спожиті енергоносії та житлово-комунальні послуги.

Здійснює аналіз стану розрахунків за спожиті енергоносії та вживає необхідні заходи щодо його поліпшення.

Здійснює контроль щодо встановлення та надходжень місцевих податків та зборів та експертизу рішень про встановлення на відповідність бюджетному  та податковому законодавству.

Веде облік та контроль по надходженню власних надходжень бюджетних установ та органів місцевого самоврядування.

Координує роботу у сфері державних та публічних закупівель, узагальнює практику здійснення закупівель, готує звіти щодо здійснення закупівель, надає консультаційну та методологічну допомогу замовникам у здійсненні закупівель.

Організовує складання та здачу звітів про виконання бюджету, довідок та пояснювальних по закріпленим галузям відповідно до вимог департаменту фінансів облдержадміністрації.

Приймає участь у підготовці доповідних записок, інформацій, проектів розпоряджень та рішень сільської ради по питаннях затвердження, виконання бюджету та інших питаннях, пов’язаних з фінансовою та економічною діяльністю.

Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує інші доручення керівника відділу.

 

ІІІ.  ПРАВА

 

Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства України.

За дорученням керівництва представляти інтереси відділу   в   органах  державної  влади  та  органах  місцевого самоврядування з питань,  що належать до його  компетенції;

 Брати участь  у здійсненні контролю (перевірки) дотримання законодавства підвідомчими підприємствами,  установами та організаціями згідно з чинним  законодавством.

Отримувати  у встановленому законодавством порядку інформацію та матеріали від відповідних  установ  та підрозділів  з питань, необхідних для виконання поставлених завдань перед відділом.

Забезпечувати ділове листування у процесі виконання покладених на відділ завдань, у межах наданих повноважень з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

Вносити пропозиції з відповідних питань та вдосконалення роботи відділу, управління в цілому.

  

ІV.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Повинен своєчасно і якісно виконувати свої посадові завдання та обов’язки згідно цієї інструкції в межах, визначених чинним трудовим законодавством України.

Дотримуватись етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування:

шанобливо ставитись до громадян і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування;

не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам держави чи негативно вплинути на репутацію посадової особи місцевого самоврядування. 

Дотримуватись спеціальних обмежень встановлених Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Дотримуватись трудової та виконавської дисципліни.

V.  ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ЗА ПОСАДОЮ

 

Спеціаліст І категорії відділу одержує інформацію, необхідну для виконання  посадових обов’язків, від начальника відділу в одноденний строк з дати її надходження до відділу.

 Підготовлену інформацію представляє начальнику відділу у визначений ним термін. 

Надає методичну допомогу працівникам бюджетних установ, що фінансуються з сільського бюджету з питань планування, фінансування та аналізу видатків.

Начальник фінансово-економічного відділу                                Н.В.Шелєгова  

                                     

З інструкцією ознайомлений

___________        ____________           _______________

            ( дата)                                              ( підпис)                                                           ( ПІБ)


ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

сільського голови

від 29.01.2019 № 23-д

 

ПОСАДОВА    ІНСТРУКЦІЯ

 

спеціаліста І категорії фінансово-економічного відділу 

Піщанської сільської ради 

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 

 

         Здійснює координацію та методичне керівництво одним з напрямів роботи фінансово-економічного відділу.

         Спеціаліст І категорії підпорядковується начальнику фінансово-економічного відділу Піщанської сільської ради.

         Призначається на посаду розпорядженням сільського голови за результатами конкурсного відбору чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України (ст. 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”).

Виконання посадових обов’язків припиняється на підставі ст.ст. 18, 20 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та у разі порушення ст.ст. 22-27 Закону України “Про запобігання корупції”.

В своїй роботі керується Конституцією України, законами України “Про місцеве самоврядування”,  “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про запобігання корупції”, “Про доступ до публічної інформації”, Бюджетним кодексом України, Податковим кодексом України, Кодексом законів про працю України та нормативними документами щодо служби в органах місцевого самоврядування та діяльності відповідного органу виконавчої влади, рішеннями сесії  сільської ради, розпорядженнями сільського голови, інструкціями Міністерства фінансів, постановами колегії Міністерства фінансів України та Департаменту фінансів облдержадміністрації та іншими нормативними актами.

Претендент на цю посаду повинен мати базову вищу освіту від­повідного професійного спрямування,  за   освітньо-кваліфікаційним   рівнем бакалавра.

Без вимог до стажу роботи.

Повинен вміти використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, знати законодавство з питань охорони праці, правила техніки безпеки та пожежної безпеки, гігієни праці.

         При відсутності спеціаліста І категорії відділу на період відпустки чи по інших причинам виконує його обов’язки. 

                                 

 

ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

Спеціаліст І категорії забезпечує  реалізацію  повноважень  Піщанської сільської ради в сфері місцевого соціально-економічного розвитку, залучення інвестицій, міжнародної технічної   допомоги,  державно-приватного партнерства. Приймає участь у визначенні пріоритетів економічного і соціального розвитку та інвестиційної політики.

Управління проектами Піщанської сільської ради, в тому числі розробка проектів, організація, планування, керівництво, координація трудових, фінансових та матеріально-технічних ресурсів громади.

Забезпечує виконання завдань щодо реалізації місцевої політики у сфері залучення позабюджетних коштів на вирішення проблем територіальної громади. Визначає основні напрямки інвестиційної політики в громаді, розробляє заходи, спрямовані на залучення внутрішніх та зовнішніх  інвестицій та кредитних ресурсів для розвитку економічного потенціалу громади.

Здійснює пошук потенційних інвесторів, у тому числі міжнародних щодо місцевих проектів, які потребують залучення інвестицій.

Забезпечує виконання завдань щодо реалізації місцевої політики у сфері залучення позабюджетних коштів на вирішення проблем територіальної громади.

Розробляє та координує діяльність по розробці, написанню  проектів для участі в конкурсах, грантових програмах, що проводяться українськими та іноземними організаціями і установами. Підготовка проектів для їх подання в Державний фонд регіонального розвитку, до програм та фондів, що реалізують міжнародну технічну допомогу в Україні.

Сприяє розвитку міжнародного співробітництва Піщанської сільської ради. Співпрацює з підприємствами та організаціями різних форм власності щодо реалізації спільних місцевих проектів на умовах спів фінансування.

Розробляє  проекти  інвестиційних та грантових угод  і договорів на виконання місцевих проектів. Розробляє техніко-економічні обґрунтування, технічні завдання та технічні умови проектів. Планування, оцінка та визначення обсягу робіт і витрат для реалізації проектів. Дослідження інвестиційних можливостей для реалізації проектів та підготовка проектного аналізу (технічного, фінансового, організаційного, соціального та економічного).

Здійснення моніторингу та контролю за вартістю, терміном та якістю виконання робіт, послуг і товарів, які передбачені проектами. Забезпечення зв’язку між всіма учасниками виконання робіт, які передбачені проектами. Проведення моніторингу на всіх етапах виконання місцевих проектів.

Підготовка і розповсюдження презентаційних матеріалів щодо інвестиційного потенціалу Піщанської сільської ради. Підготовка соціально-економічного/інвестиційного паспорту територіальної громади.

Здійснює аналіз внутрішніх та зовнішніх чинників, що впливають на місцевий розвиток територіальної громади.

Приймає участь у формуванні  переліку пріоритетних проектів місцевого розвитку та розробляє інфраструктурні проекти на короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий періоди.

Проводить  моніторинг  соціально – економічного  стану, узагальнення структури та перелік основних показників соціально-економічного  розвитку  Піщанської сільської ради.

Приймає участь у розробці стратегії місцевого розвитку Піщанської сільської ради та програм соціально-економічного та культурного розвитку на короткостроковий, середньостроковий, довгостроковий періоди.

Зобов’язаний дотримуватись правил внутрішнього трудового розпорядку. Виконує інші доручення керівника відділу.

 

ІІІ.  ПРАВА

 

Користуватися правами і свободами, передбаченими Конституцією України та іншими актами законодавства України.

За дорученням керівництва представляти інтереси відділу   в   органах  державної  влади  та  органах  місцевого самоврядування з питань,  що належать до його  компетенції;

 Брати участь  у здійсненні контролю (перевірки) дотримання законодавства підвідомчими підприємствами,  установами та організаціями згідно з чинним  законодавством.

Отримувати  у встановленому законодавством порядку інформацію та матеріали від відповідних  установ  та підрозділів  з питань, необхідних для виконання поставлених завдань перед відділом.

Забезпечувати ділове листування у процесі виконання покладених на відділ завдань, у межах наданих повноважень з органами виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями.

Вносити пропозиції з відповідних питань та вдосконалення роботи відділу, управління в цілому.

 

ІV.  ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

Повинен своєчасно і якісно виконувати свої посадові завдання та обов’язки згідно цієї інструкції в межах, визначених чинним трудовим законодавством України.

Дотримуватись етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування:

шанобливо ставитись до громадян і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування;

не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам держави чи негативно вплинути на репутацію посадової особи місцевого самоврядування. 

Дотримуватись спеціальних обмежень встановлених Законами України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та “Про запобігання корупції” щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування.

Дотримуватись трудової та виконавської дисципліни.

V.  ВЗАЄМОВІДНОСИНИ ЗА ПОСАДОЮ

Головний спеціаліст відділу одержує інформацію, необхідну для виконання  посадових обов’язків, від начальника відділу в одноденний строк з дати її надходження до відділу.

 Підготовлену інформацію представляє начальнику відділу у визначений ним термін. 

 

Надає методичну допомогу працівникам бюджетних установ, що фінансуються з сільського бюджету з питань планування, фінансування та аналізу видатків.

Начальник фінансово-економічного відділу               Н.В.Шелєгова                                        

З інструкцією ознайомлений

___________        ____________           _______________

            ( дата)                                              ( підпис)                                                           ( ПІБ)

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux