Порядок виплати допомоги на дітей фізичним особам-підприємцям на період карантину
опубліковано 03 червня 2020 року о 09:11

Відповідно до Порядку виплати допомоги на дітей фізичним особам ― підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 329, допомога на дітей призначається і виплачується фізичним особам — підприємцям, які обрали спрощену систему оподаткування і належать до першої та другої групи платників єдиного податку і сплатили єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за усі місяці 2019 року або протягом усіх місяців 2019 року після державної реєстрації фізичної особи — підприємця.


Куди звертатися за призначенням і виплатою допомоги на дітей?

Допомога призначається та виплачується органом соціального захисту населення за зареєстрованим місцем проживання або фактичним місцем проживання фізичної особи — підприємця.

Допомога на дітей за фактичним місцем проживання призначається за умови неотримання зазначеної допомоги за зареєстрованим місцем проживання заявника.

Перевірка відомостей щодо неотримання допомоги проводиться органами соціального захисту населення з використанням інформаційних систем.


На який період призначається допомога?

Допомога на дітей призначається на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”, та на один місяць після дати його відміни.

До якого віку дитини призначається допомога? Розмір допомоги

Одному з батьків (опікуну) на кожну дитину до досягнення нею 10 річного віку (включно) у розмірі на дітей:

  • віком до 6 років - 1779 гривень,
  • дітей віком від 6 до 18 років – 2218 гривень 


Перелік документів, які необхідні для призначення допомоги

заявник (підприємець) подає або надсилає до органу соціального захисту населення:

  • заяву за зразком у паперовій або електронній формі із зазначенням рахунка в установі уповноваженого банку. 
  • копію свідоцтва про народження дітей віком до 10 років;
  • довідку з Пенсійного фонду України про сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-7);
  • копію документа, що підтверджує право на постійне проживання в Україні (для іноземця та особи без громадянства);
  • копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної, міської ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

Заявник (підприємець) може подати заяву в електронній формі за допомогою електронного цифрового підпису перейшовши на сайт Міністерства соціальної політики України https://www.msp.gov.ua/ - розділ «Е-СЕРВІСИ» (посилання https://www.msp.gov.ua/main/Eservices.html) - розділ "ДОПОМОГА НА ДІТЕЙ ФОП".

До заяви в електронній формі заявник подає такі ж документи, які зазначені вище у сканованому вигляді.

Також дану заяву можна подати скориставшись Єдиним порталом державних послуг «Дія» (посиланням https://diia.gov.ua/).

Щоб отримати роз'яснення щодо створення електронного цифрового підпису рекомендую перейти за посиланням Порядок отримання електронного цифрового підпису.

Слід зазначити, що документи із заявою про отримання такої допомоги можна подати уповноваженій особі сільської, селищної ради, об’єднаної територіальної громади, з метою передачі до відповідного органам соціального захисту населення. Якщо до заяви, поданої у паперовій формі, не додані всі необхідні документи, орган соціального захисту населення повідомляє заявнику, які документи повинні бути подані додатково. Якщо зазначені документи будуть подані не пізніше ніж протягом одного місяця з дня звернення за призначенням допомоги на дітей, така допомога призначається з місяця звернення.


Як самостійно отримати довідку ПФУ Форми ОК-7?

За допомогою цифрового електронного підпису самостійно можна отримати необхідну нам довідку Форми ОК-7 перейшовши на веб-портал Пенсійного Фонду України, розділ «Портал електронних послуг» (посиланням https://portal.pfu.gov.ua/).

Після чого у власному кабінеті особи переходимо у бокову вкладку Комунікації з ПФУ обираємо пункт Запит на отримання електронних документів, тип звернення: «Довідка ОК-7». Формуємо даний запит та відправляємо його на опрацювання за допомогою електронного цифрового підпису. У пункті «Мої звернення» вкладці «Виконано» отримуємо результати обробки звернення та зберігаємо на комп’ютер чи інший пристрій.


Термін призначення допомоги

Документи, необхідні для призначення допомоги на дітей, розглядаються органом соціального захисту населення протягом трьох робочих днів з дня отримання заяви з усіма необхідними документами.

Перевірка належності фізичної особи — підприємця до першої або другої групи платників єдиного податку проводиться органом соціального захисту населення з використанням даних з Реєстру платників єдиного податку.

Про призначення допомоги на дітей чи про відмову в її призначенні із зазначенням причини відмови та порядку оскарження такого рішення орган соціального захисту населення видає чи надсилає заявникові письмове повідомлення, у тому числі в електронній формі (у разі подання заяви та документів в електронній формі).

Виплата допомоги на дітей припиняється з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини, за рішенням органу соціального захисту населення, який призначив допомогу.

Отримувач даної допомоги у разі виникнення обставин, які призводять до припинення виплати допомоги, зобов’язаний протягом трьох робочих днів повідомити про це органам соціального захисту населення.

Якщо отримувач допомоги змінив місце проживання допомоги виплата продовжується органом соціального захисту населення за новим місцем проживання з місяця звернення до органу соціального захисту населення за новим місцем проживання.


Для отримання правової консультації звертайтесь до Новомосковського бюро правової допомоги за адресою: 

м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 12,  каб. 112

тел. бюро: 056-93-750-84,електронна адреса: novomoskovske@legalaid.dp.ua


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux