Піщанська сільська рада
Самарівський район Дніпропетровська область
Рішення виконкому
від 27 вересня 2023р. № 210
Про створення Комісії зі встановлення фактів здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду
Опубліковано 29 вересня 2023

Керуючись статтями 26, 40, 52, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 57 (зі змінами та доповненнями), враховуючи рекомендації Асоціації міст України щодо складання органами місцевого самоврядування акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, виконавчий комітет Піщанської сільської ради


ВИРІШИВ:

1. З метою забезпечення розгляду заяв про складання актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду, створити Комісію зі встановлення фактів здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади та затвердити персональний склад вказаної Комісії (додаток 1).

2. Затвердити Положення про Комісію зі встановлення фактів здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду місце проживання (перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади (додаток 2).

3. Затвердити зразок Акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади (додаток 3).

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника сільського голови Володимира ПЕТРЕНКА.



Сільський голова Сергій ТИЩЕНКО


ЗАТВЕРДЖЕНО

Додаток 1

до рішення Виконавчого комітету Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області

від 27.09.2023 року №210



СКЛАД КОМІСІЇ

зі встановлення фактів здійснення догляду 

за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, 

які потребують постійного догляду місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади 

 


Володимир ПЕТРЕНКО

- перший заступник сільського голови, голова комісії;




Вікторія БУРСА




- начальник відділу соціальної політики, заступник голови комісії;


Оксана СНЕСАРЕВА

- головний спеціаліст відділу соціальної політики, секретар комісії;

Члени комісії:


Олександр ПІВНЮК



Анатолій ГРУДНИСТИЙ





староста Знаменівського старостинського округу (за згодою)


староста Меліоративнівського старостинського округу (за згодою)



Євген РЕЗНІЧЕНКО





Юрій ЖИГАЛКО



Тетяна КАЧУР



Юлія ТРЯКОВА


начальник відділу загально-організаційного забезпечення, в.о. старости Орлівщинського старостинського округу (за загодою)



заступник з діяльності виконавчих органів



начальник центру надання соціальних послуг



в.о. директора КНП «ЦПМСД» Піщанської сільської ради



Олена НІЗІК


Олег ТЕРЕЩЕНКО

начальник юридичного відділу


головний спеціаліст юридичного відділу













Секретар виконавчого комітету Тетяна ФОМЕНКО









































ЗАТВЕРДЖЕНО

Додаток 2

до рішення Виконавчого комітету Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області

від 27.09.2023 року №210



ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію зі встановлення фактів здійснення догляду 

за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, 

які потребують постійного догляду місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади 


1. Положення про Комісію зі встановлення фактів здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади (далі – Положення, Комісія), визначає порядок роботи Комісії, визначає механізм та порядок складання Акта встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади (далі – Акт встановлення факту здійснення догляду).

2. Комісія реалізує свої повноваження у період дії на території України надзвичайного або воєнного стану.

3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Сімейним і Цивільним кодексами України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про правовий режим воєнного стану», Постановою Кабінету Міністрів України від 07.05.2022 № 560 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо надання соціальних послуг у разі введення надзвичайного або воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях», Правилами перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 57 (зі змінами та доповненнями), рекомендаціями Асоціації міст України щодо складання органами місцевого самоврядування Акта встановлення факту здійснення догляду, Законом України «Про соціальні послуги», іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Виконавчого комітету Піщанської сільської ради, розпорядженнями сільського голови, цим Положенням тощо.

4. Основним завданням Комісії є розгляд заяв про складання актів встановлення факту здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади (далі – Акт).

5. До складу Комісії входять голова, заступник голови, секретар та члени Комісії.

6. Персональний склад Комісії затверджується рішенням виконавчого комітету Піщанської сільської ради.

7. Головою Комісії є перший заступник сільського голови. У разі його відсутності та відсутності заступника голови Комісії з поважної причини (відпустка, тимчасова непрацездатність) обов’язки голови Комісії виконує інший заступник голови Піщанської сільської ради відповідно до розподілу обов’язків.

8. До складу Комісії включаються представники відділів Піщанської сільської ради за погодженням з їх керівниками.

9. Основною формою роботи Комісії є засідання, у тому числі виїзні.

Документально-організаційне та матеріально-технічне забезпечення роботи Комісії здійснюється Піщанською сільською радою.

10. Акт складається Комісією за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після надходження заяви та документів, передбачених пунктом 11 цього Положення. Акт підписується усіма членами Комісії та скріплюється печаткою виконавчого комітету Піщанської сільської ради.

11. Особи, які звертаються для складання Акта встановлення факту здійснення догляду, подають такий орієнтовний перелік документів:

- заяву особи з інвалідністю І чи ІІ групи, особи, яка потребує постійного догляду, або особи, яка здійснює постійний догляд;

- копії паспортів громадянина України особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, та особи, яка здійснює постійний догляд;

- копії довідок про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності у заявників відповідного статусу);

- копії документів, що підтверджують родинні стосунки;

- довідки про зареєстроване/задеклароване місце проживання (перебування) особи з інвалідністю І чи ІІ групи або особи, яка потребує постійного догляду, та особи, яка здійснює постійний догляд, або інші документи, що підтверджують реєстрацію/декларацію місця проживання (перебування);

- копію документа, що підтверджує інвалідність (у разі наявності відповідного статусу);

- копію висновку лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я про потребу у постійному сторонньому догляді за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України;

- інші необхідні документи, що підтверджують факт здійснення догляду за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, які потребують постійного догляду.

12. Акт складається у двох примірниках, один з яких видається особисто заявнику або надсилається поштою/електронною поштою, за наявності відповідного письмового клопотання заявника.

13. У випадках, якщо заявником не подані документи, передбачені пунктом 11 цього Положення, встановлення недостовірних відомостей, поданих заявником, у тому числі встановлення факту здійснення постійного догляду за особою, яка цього потребує, іншою особою, або не встановлення факту здійснення догляду на постійній основі, Акт про встановлення факту здійснення догляду Комісією не складається, про що заявник письмово повідомляється листом.

14. У разі незгоди одного із членів Комісії зі встановленням факту здійснення догляду його окрема думка викладається у письмовій формі і має бути долучена до матеріалів справи.

15. Облік осіб, стосовно яких складаються Акти про встановлення факту здійснення догляду, здійснюється секретарем Комісії.





Секретар виконавчого комітету Тетяна ФОМЕНКО








ЗАТВЕРДЖЕНО

Додаток 3

до рішення Виконавчого комітету Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області

від 27.09.2023 року №210

 

Акт

встановлення факту здійснення догляду

 за особами з інвалідністю I чи II групи та особами, 

які потребують постійного догляду та місце проживання(перебування) яких задеклароване/зареєстроване на території Піщанської сільської територіальної громади 

 

№ _________________ _________ ______________ _____

(число) (місяць) (рік)

Комісією, що утворена відповідно до рішення Виконавчого комітету Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області від 27.09.2023 № 210

 

у складі:

голова комісії

_____________________________________________________________________________

 (найменування посади, прізвище та ім’я)

члени комісії:

_____________________________________________________________________________

 (найменування посади, прізвище та ім’я)

_____________________________________________________________________________

 (найменування посади, прізвище та ім’я)

_____________________________________________________________________________

 (найменування посади, прізвище та ім’я)

встановлено, що______________________________________________________________

 (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності)

_____________________________________, ______________________________________

(дата народження)

який (а) зареєстрований (а) ______________________________________________________

(адреса)

проживає: ___________________________________________________________________

 (адреса)

ЗДІЙСНЮЄ зі слів заявника з_____.______.20____ року постійний догляд за:

___________________________________________________________, ________________

 (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (дата народження)

який (а) зареєстрований (а) ______________________________________________________

(адреса)

проживає: ____________________________________________________________________

 (адреса)

Обстеження проведено за адресою:______________________________________________

_____________________________________________________________________________

Соціальний статус особи, за якою здійснюється догляд:_____________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(наявність інвалідності, потреба у постійному сторонньому догляді (дата, номер відповідного документа)

Родинні зв’язки________________________________________________________________

Перелік соціальних послуг, які надаються особі:____________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Наявність договору про надання соціальних послуг_________________________________

(у разі наявності дата та номер договору)


З актом ознайомлені____________________________________________ ________ (прізвище та ім’я особи, яка здійснює догляд) (підпис)

 ____________________________________________ ________

 (прізвище та ім’я особи, за якою здійснюється догляд) (підпис)


Акт встановлення факту здійснення догляду складено відповідно до вимог пункту 21 Правил перетинання державного кордону громадянами України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 1995 року № 57.



Члени комісії:

____________________________________________ __________________

 (прізвище та ім’я) (підпис)

____________________________________________ __________________

 (прізвище та ім’я) (підпис)

____________________________________________ __________________

 (прізвище та ім’я) (підпис)

____________________________________________ __________________

 (прізвище та ім’я) (підпис)





Секретар виконавчого комітету Тетяна ФОМЕНКО

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux