Керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами), з метою забезпечення прозорої та підзвітної діяльності Піщанської сільської ради, реалізації права громадян на доступ до публічної інформації,
ЗОБОВ'ЯЗУЮ:
Затвердити Порядок оприлюднення наборів даних Піщанської сільської ради у формі відкритих даних (додаток 1);
Затвердити Перелік наборів даних Піщанської сільської ради, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних та відповідальних за оприлюднення публічної інформації (додаток 2);
Затвердити Загальні вимоги до наборів даних Піщанської сільської ради, які оприлюднюються у формі відкритих даних (додаток 3);
Розпорядникам інформації Піщанської сільської ради:
Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Сільський голова Сергій ТИЩЕНКО
Додаток 1
до розпорядження сільського голови Піщанської сільської ради
від 25.11.2024 № 268
ПОРЯДОК
оприлюднення наборів даних
Піщанською сільською радою у формі відкритих даних
Загальні положення
Цей Порядок регулює процес оприлюднення наборів даних Піщанської сільської ради (надалі — розпорядника інформації), які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних.
Цей Порядок спрямований на забезпечення ефективного доступу до публічної інформації у формі відкритих даних та сприяння її подальшому використанню всіма зацікавленими особами.
Оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних відбувається відповідно до Конституції України, Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-ХІІ, Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-УІ, Закону України «Про центральні органи виконавчої влади» від 17.03.2011 № 3166-VI, Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-УІ, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835, Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних» від 30.11.2016 №867 та інших нормативно-правових актів.
Оприлюднення наборів даних здійснюється за такими принципами:
відкритість за замовчуванням;
оперативність;
доступність використання;
інтероперабельність;
постійна застосовність;
інклюзивність розвитку.
2. Повноваження структурних підрозділів
Структурний підрозділ відповідальний (особа відповідальна) за оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних (надалі — структурний підрозділ відповідальний (особа відповідальна) за оприлюднення відкритих даних) забезпечує:
Підготовку, оприлюднення та регулярне оновлення наборів даних на порталі відкритих даних (надалі — Портал) відповідно до цього Порядку;
Консультування та координацію структурних підрозділів, в розпорядженні яких перебувають набори даних, щодо оприлюднення та їх регулярного оновлення;
Адміністрування облікового запису розпорядника інформації на Порталі. Зокрема, інформаційне наповнення облікового запису розпорядника інформації, надання або скасування прав доступу відповідальним особам для адміністрування облікового запису розпорядника для оприлюднення наборів даних;
Комунікацію з уповноваженою особою держателя Порталу в рамках здійснення модерації наборів даних відповідно до порядку визначеного Постановою КМУ №867 від 30.11.2016;
Модерування форм зворотного зв'язку (підрозділ «Пропозиції») на сторінках наборів даних, розгляд пропозицій користувачів Порталу та надання відповідей на них у межах покладених повноважень;
Ведення Реєстру наборів даних відповідно до цього Порядку;
Розробку проектів внутрішніх розпорядчих документів у галузі політики відкритих даних;
Інформування керівництва стосовно стану оприлюднення наборів даних;
Аналіз технічних вимог і завдань на розробку та впровадження програмного забезпечення, надання пропозицій стосовно забезпечення ефективного та автоматизованого оприлюднення наборів даних;
Заповнення та подання Міністерству цифрової трансформації України Картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних відповідно до Порядку затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835;
Структурні підрозділи, в розпорядженні яких перебувають набори даних, забезпечують:
Підготовку, оновлення інформації та оприлюднення відкритих даних, наборів даних відповідно до цього Порядку;
Актуалізацію та надання пропозицій змін до Реєстру наборів даних розпорядника інформації;
Отримання та оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних від осіб, яким делеговані владні повноваження розпорядника інформації та оприлюднення відкритих даних;
2.2.4. Надання пропозицій з питань удосконалення оприлюднення наборів даних та їх подальшого використання.
3. Порядок оприлюднення наборів даних
3.1. Структурні підрозділи здійснюють підготовку, оновлення інформації та оприлюднення відкритих даних, наборів даних відповідно до Переліку наборів даних розпорядника інформації, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (надалі — Перелік). Перелік не є виключним.
Особа, відповідальна за оприлюднення відкритих даних, забезпечує завантаження та регулярне оновлення наборів даних на Порталі. Для цього визначається відповідальна особа (особи) відповідно до порядку передбаченого пунктом 24 Положення, затвердженого Постановою КМУ від 21.10.2015 № 835.
Відповідальна особа завантажує набори даних із власного облікового запису, що зареєстрований на Порталі.
Періодичність оновлення, формат, структура та інші характеристики наборів даних мають відповідати вимогам, що визначені Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» від 21.10.2015 №835, результатам аудиту наборів даних та/або Рекомендаціям для оприлюднення наборів даних Міністерства цифрової трансформації України.
Розпорядник інформації може оприлюднювати інші набори даних, які не включені до Переліку, якщо інше не передбачено Законом України «Про доступ до публічної інформації», у разі високого суспільного інтересу до таких даних. Для цього метадані відповідних наборів мають бути внесеними до Реєстру наборів даних.
Розпорядник інформації не оприлюднює на Порталі інформацію, яка створюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про відкритість використання публічних коштів», Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна», Закону України «Про оренду державного та комунального майна», якщо інше не передбачене Переліком.
Загальний контроль за дотримання вимог пунктів 3.1. - 3.6. цього Порядку здійснює перший заступник сільського голови. У разі виявлення порушення вимог, він повинен проінформувати відповідальних осіб та забезпечити їх якнайшвидше усунення.
3.8. Розпорядник інформації може обмежити публічний доступ до наборів даних у разі недостовірної інформації та інших помилок до моменту їх усунення.
4. Реєстр наборів даних
Реєстр наборів даних (надалі — Реєстр) формується з метою впорядкування наборів даних, визначення вимог до їх частоти оновлення, структури, форматів ресурсів, паспортів та інших характеристик.
Внутрішнім розпорядником інформації Реєстру є профільний структурний підрозділ. Внутрішній розпорядник забезпечує формування реєстру у формі відкритих даних та подальшу передачу сформованої інформації до особи, відповідальної за оприлюднення (оновлення) відкритих даних на Порталі.
Реєстр ведеться відповідно до порядку визначеного пунктами 18-19 Положення затвердженого Постановою КМУ від 21.10.2015 № 835 та рекомендацій Міністерства цифрової трансформації України, що оприлюднені на Порталі.
4.4. Структурний підрозділ, відповідальний за оприлюднення відкритих даних, забезпечує актуалізацію даних у Реєстрі за результатами аудитів даних, моніторингів наборів даних та на вимогу розпорядників інформації.
5. Аудит та моніторинг наборів даних
Аудит наборів даних (надалі — Аудит) проводиться з метою дослідження наявності, стану, форматів, процесів управління й використання даних, а також вироблення на основі отриманої інформації рекомендацій щодо покращення процесів роботи з даними, максимізації їх використання та розкриття потенціалу.
Аудит проводиться не рідше ніж один раз на два роки.
Виконавцем Аудиту є структурний підрозділ, відповідальний за оприлюднення відкритих даних на чолі з першим заступником. Для проведення аудиту може бути залучений сторонній виконавець.
За результатами Аудиту виконавець складає звіт, реєстр наборів даних та інші додатки, що визначені завданнями Аудиту.
Моніторинг наборів даних (надалі — Моніторинг) проводиться з метою дослідження стану оприлюднення наборів розпорядниками інформації, їх відповідності затвердженим вимогам, а також розробки рекомендацій щодо покращення якості наборів даних.
Періодичний Моніторинг проводиться не рідше ніж один раз на півроку.
Виконавцем Моніторингу є керівник структурного підрозділу, відповідального за оприлюднення відкритих даних або інша посадова особа, якій було делеговане дане повноваження.
За результатами Моніторингу виконавець складає звіт.
Результати Аудиту та Моніторингу доносяться до структурних підрозділів та інших зацікавлених осіб.
6. Відповідальність
Посадові особи розпорядника інформації несуть згідно із законом відповідальність за достовірність, актуальність і повноту оприлюднених наборів даних на Порталі.
6.2. Відповідальні особи за оприлюднення наборів несуть дисциплінарну відповідальність за розголошення логінів, паролів та інших даних, які можуть призвести до несанкціонованого втручання в роботу Порталу
Сільський голова Сергій ТИЩЕНКО
Додаток 2
до розпорядження сільського голови Піщанської сільської ради від 25.11.2024 № 268
Перелік наборів даних, які підлягають оприлюдненню
у формі відкритих даних розпорядником яких є Піщанська сільська рада
|
№ з/п |
Назва набору даних |
Відповідальні |
Строки розміщення та оновлення публічної інформації |
|
|
|||
|
|
Реєстр (перелік) наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника |
Відділ загально-організаційного забезпечення |
протягом десяти календарних днів з моменту внесення змін до реєстру |
|
|
Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проекти нормативно-правових актів, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики |
Відділ загально-організаційного забезпечення, юридичний відділ |
Протягом п’яти робочих днів з моменту внесення таких змін |
|
|
Переліки регуляторних актів із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їх результативності та інформації про місце оприлюднення |
Юридичний відділ |
У терміни, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» |
|
|
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів та підрозділів, відповідальних за розроблення проектів регуляторних актів, дату їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на місце оприлюднення |
Юридичний відділ |
У терміни, визначені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» |
|
Архітектура та містобудування |
|||
|
|
Адресний реєстр |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Інформація про рекламні засоби |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
Бюджет та фінанси |
|||
|
|
Перелік розпорядників бюджетних коштів |
Фінансово-економічний відділ |
щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
|
Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств |
КНП «ЦПМСД Піщанської сільської ради» |
щороку (до 1 квітня) |
|
|
Надходження і використання благодійної допомоги |
Відділ освіти, молоді та спорту, КЗ «ЦНСП», відділ бухгалтерського обліку та звітності |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Паспорти бюджетних програм міського бюджету |
Фінансово-економічний відділ |
щомісячно (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Фінансово-економічний відділ |
щомісячно (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Фінансово-економічний відділ |
щомісячно (до 1 числа наступного місяця)) |
|
Інфраструктура |
|||
|
|
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
|
Дані про тарифи на комунальні послуги |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Інформація про використання публічних коштів під час будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів дорожньої інфраструктури та хід виконання проектів |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності |
Відділ освіти, молоді та спорту, відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами |
Щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
Комунальна власність |
|||
|
|
Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок |
Відділ земельних ресурсів та екології |
щокварталу (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Перелік об’єктів комунальної власності |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
|
Перелік об’єктів комунальної власності, шо передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду) |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
Один раз на півроку (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації |
Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури та комунальної власності |
Щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
Місцеві ради |
|||
|
|
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому |
Секретар сільської ради |
Щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
|
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
Секретар сільської ради |
щомісяця (на протязі п’яти днів після закінчення сесії) |
|
Освіта |
|||
|
|
Знеособлені дані про педагогічних працівників закладів освіти |
Відділ освіти, молоді та спорту |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Перелік дошкільних, середніх навчальних закладів і статистична інформація щодо них |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
|
Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів |
Відділ освіти, молоді та спорту |
Щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
Охорона здоров’я |
|||
|
|
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них |
КНП «ЦПМСД Піщанської сільської ради» |
щомісячно (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я |
КНП «ЦПМСД Піщанської сільської ради» |
щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
|
Знеособлені дані про медичних працівників закладів охорони здоров’я |
КНП «ЦПМСД Піщанської сільської ради» |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
Громадський транспорт |
|||
|
|
Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрутів перевезення |
Відділ соціальної політики |
щороку (протягом 35 днів після закінчення звітного періоду) |
|
|
Розклад руху громадського транспорту |
Відділ соціальної політики |
щоквартально (до 1 числа наступного місяця) |
|
Інше |
|||
|
|
Дані про надані адміністративні послуги |
Відділ «ЦНАП» |
щомісячно (до 1 числа наступного місяця) |
|
|
Сільський голова Сергій ТИЩЕНКО
Додаток 3
до розпорядження сільського голови Піщанської сільської ради від 25.11.2024 № 268
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
до наборів даних Піщанської сільської ради,
які оприлюднюються у формі відкритих даних
2. Загальні вимоги до наборів даних
2.1. Для всіх типів даних не допускаються зміна формату, використання нерозривних пробілів, помилки, зайві символи, додавання коментарів, пропуски, використання форматування – шрифти, кольори тощо.
2.2. Для всіх структурованих даних не допускаються порожні рядки на початку або всередині, розірвання рядків, об’єднання комірок, створення підзаголовків, використання форматування – як тексту, так і комірок таблиці, дублювання записів у будь-яких обсягах.
2.3. Для позначення всіх відсутніх записів використання значення "null".
2.4. У наборах даних, що формуються у формі таблиць, у заголовку назви стовпчиків зазначається латиницею з використанням "верблюжого регістру" (camelCase). У випадку необхідності пояснень наповнення набору даних, переклад назв атрибутів українською описуються структурою набору , яка також завантажується на Портал, як окремий ресурс набору даних.
2.5. Номери телефонів вказуються у форматі (+380ХХХХХХХХХ).
2.6. При підготовці набору даних проводиться процедура знеособлення персональних даних, які можуть міститися в наборі, відповідно до Закону України "Про захист персональних даних".
2.7. Дата записується у форматі РРРР-ММ-ДД.
Сільський голова Сергій ТИЩЕНКО