Піщанська сільська рада
Новомосковський район Дніпропетровська область
Проекти рішень
від 14 грудня 2020р. № 
III сесія
VIII скликання
Про затвердження “Програми розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області” на 2021 – 2023 роки
Опубліковано 14 грудня 2020


 

Керуючись Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні”, “Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні”, з метою сприяння розвитку малого і середнього підприємництва, сільська рада

ВИРІШИЛА:

 

Затвердити “Програму розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області” на 2021 – 2023 роки, додається.


  • Виконавчому комітету сільської ради забезпечити виконання заходів Програми та передбачати їх фінансування при формуванні проектів сільського бюджету на 2021-2023 роки.

  • Контроль за виконанням рішення покласти на постійні комісію.






Сільський голова                                                  С.В. Тищенко  



Додаток

до рішення сесії

Піщанської сільської ради

від_______№ _______/VIII

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області 

на 2021 – 2023 роки








 

2020 рік

ПАСПОРТ

Програми розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області на 2021 – 2023 роки


Найменування Програми

Програма розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області на 2021 – 2023 роки


Підстава для розроблення Програми

Закон України від 22 березня 2012 року № 4618-VI «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємства в України».


Основні економічні напрямки Програми

Сільське господарство, промисловість, туризм


Розробник Програми

Фінансово-економічний відділ


Відповідальний виконавець Програми

Фінансово-економічний відділ


Учасники програми

Відділи при виконавчому комітеті сільської ради, депутати сільської ради, члени виконавчого комітету сільської ради, представники бізнесу, населення.


Строки реалізації Програми


2021 – 2023 роки


Джерела фінансування

Державний бюджет, місцевий бюджет(в межах кошторисних призначень на відповідний рік), кошти підприємств, організацій (власні кошти, кошти інвесторів, донорів та інші джерела фінансування)


Обсяг фінансових ресурсів, для реалізації Програми

25,0 тис. грн






ВСТУП

Підприємницька діяльність є основою економічного і соціального розвитку, вирішення соціальних проблем, подолання бідності та забезпечення високого рівня життя громадян. Набуття Україною конкурентоспроможності у сучасному світі нерозривно пов’язане із модернізацією її економіки. Як засвідчує міжнародний досвід, важливою складовою чинників зміцнення конкурентоспроможності національної економіки є підприємництво.

Розвиток підприємництва вкрай необхідний, тому потребує підтримки, як на державному, так і на місцевому рівні.

Сьогодні саме з малим та середнім підприємництвом держава пов’язує надію на швидкі позитивні структурні зміни в економіці, вихід з економічної кризи та створення умов для розширення впровадження ринкових реформ.

Великою мірою роль підприємства полягає у вирішенні питання зайнятості, що проявляються, насамперед, у здатності малого та середнього бізнесу створювати нові робочі місця і поглинати надлишкову робочу силу. Особливо це стосується нинішнього стану справ як в Україні в цілому, так і в нашому регіоні зокрема. Адже в той час, коли йде процес скорочення робочих місць на великих підприємствах, малі фірми не тільки зберігаються, але й створюють нові робочі місця.

Розвиток малого підприємництва є складовою соціально-економічного розвитку міста, села, тому питання розвитку малого підприємництва залишається одним із важливих і розглядається як стратегія зростання з набуттям якісних змін в економіці та розширення соціальної бази реформ.

 

1. Загальна характеристика програми

  • Створення сприятливих умов для розвитку малого та середнього підприємництва є одним з пріоритетних напрямків регіональної політики. Кошти, вкладені в підтримку підприємництва, сприяють розв’язанню проблем продуктивної зайнятості населення і послабленню соціального напруження, насиченню ринку товарами та послугами.
  • Не секрет, що суб’єкти малого та середнього підприємництва стикаються з певними труднощами: їх доступ до банківських кредитних ресурсів обмежений, відсутній механізм самофінансування, позначається нестача кваліфікованих кадрів, мають місце організаційні проблеми взаємодії малого бізнесу з ринком і структурами влади.
  • Для вирішення цих та інших проблем, для збереження вже існуючих і створення нових суб’єктів підприємницької діяльності, збільшення кількості робочих місць і податкових надходжень. Малому та середньому підприємництву необхідно постійно надавати організаційно- технічну, фінансову і майнову підтримку різного рівня.
  • Подолання проблем розвитку малого та середнього підприємництва можливе шляхом об’єднання зусиль самих підприємців, керівників невеликих підприємств, органів державної влади та місцевого самоврядування.
  • Саме ці питання враховані в програмі розвитку малого та середнього підприємництва Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області на 2021 – 2023 роки.
  • В основу програми покладені положення Законів України «Про розвиток та державну підтримку малого та середнього підприємництва», «Про національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні», «Про  стимулювання розвитку регіонів», «Про державні цільові програми», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», «Про місцеве самоврядування в України», а також інші нормативно-правові документи, які містять норми щодо сприяння розвитку підприємства в України та відповідає основним параметрам методичних рекомендацій  Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва і Міністерства економіки України щодо формування і реалізації програм розвитку малого та середнього підприємництва.
  • Програма є більш деталізованою складовою частиною виконання Програми соціально-економічного розвитку району та Національної програми сприяння розвитку малого та середнього підприємництва в Україні і являє собою узгоджений за ресурсами, виконавцями і термінами реалізації комплекс заходів, спрямованих на створення правових, фінансових, соціально-економічних, організаційно-господарських та інших умов розвитку малого підприємництва.
  •  
  • Характеристика програми розвитку малого та середнього підприємництва Піщанської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області на 2021 – 2023 роки
  •  
  •    
    • 1.
    • Загальна характеристика громади станом на 01.01.2020 рік:

    • Площа території (тис. км²)
    • 395,82 км²
    • Кількість населення (тис. чол.)
    • 20777 осіб

    • Специфіка


    • Сільське господарство, виробництво
    • Відсоток безробітних до всього працездатного населення (%)
    • 1,03%
    • 2.
    • Дата затвердження Програми (найменування і номер відповідного рішення)

    • 3.
    • Головний замовник Програми
    • Піщанська сільська рада
    • Головний розробник Програми
    • Фінансово-економічний відділ
    • 4.
    • Мета Програми

     Створення сприятливих умов для впровадження та розвитку діяльності суб’єктами малого і середнього підприємництва, шляхом формування дієвої системи умов, стимулів і мотивацій до реалізації економічного потенціалу громади, та збільшення його внеску в економічний і соціальний розвиток об’єднаної громади.


    • 5.
    • Перелік пріоритетних завдань Програми

    - зменшення регуляторних витрат суб’єктів малого і середнього підприємництва на виконання положень регуляторних актів, виданих місцевими органами виконавчої влади і місцевого самоврядування;

    - надання розвитку у реалізації встановлених законом прав суб’єктів малого і середнього підприємництва;

    - в одержанні документів дозвільного характеру та адміністративних послуг;

    - упорядкування та удосконалення процедур здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності;

    - розроблення та впровадження державних програм розвитку та фінансової підтримки суб’єктів підприємництва;

    - залучення міжнародних організацій до кредитування суб’єктів малого і середнього підприємництва;

    - створення бізнес середовища для забезпечення зайнятості молоді;

    - створення умов для участі суб’єктів малого і середнього підприємництва у державно-приватному партнерстві;

    - стимулювання розвитку малого і середнього підприємства на селі;

    - створення умов для розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів на селі;

    - розвиток системи інформаційного забезпечення та подальше формування інфраструктури підтримки суб’єктів малого та середнього підприємництва;

    - популяризація підприємницької діяльності;

    - створення чітких і прозорих механізмів регулювання підприємницької діяльності;

    - забезпечення конструктивної взаємодії влади та бізнесу;

    - поглиблення процесу легалізації відносин у сфері зайнятості та оплати праці;

    - стимулювання розвитку підприємництва за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, залучених фінансових, майнових, трудових та інтелектуальних ресурсів;

    - створення сприятливого інвестиційного клімату для залучення внутрішніх та зовнішніх інвестицій;

    - створення позитивного іміджу підприємництва, вдосконалення системи інформаційно-консультативного забезпечення суб’єктів малого та середнього підприємництва.

     

    • 6.
    • Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми

    створенню робочих місць;

    формуванню середнього прошарку суспільства, становленню ефективного власника; зниженню соціальної напруженості;

    збільшенню кількості самозайнятого населення та залученню безробітних громадян до підприємницької діяльності;

    розвитку фермерських господарств;

    покращенню якості обслуговування та розширення сфери надання послуг для населення завдяки поглибленню здорової конкуренції;

    зміцненню громадської думки щодо позитивного соціального статусу підприємця;

    формуванню і розвитку в суспільному вихованні етики підприємництва, його соціальної відповідальності і, передусім, відповідальність перед громадою;

    поліпшення діяльності об’єктів інфраструктури;

    зменшення диспропорцій у розвитку підприємництва у сільській місцевості;

    забезпечення розвитку малого і середнього бізнесу інноваційного спрямування;

    підвищення якості надання адміністративних послуг з метою зменшення витрат коштів і часу суб’єктів малого і середнього підприємництва, пов’язаних із отриманням дозвільних документів;

    поліпшенню діяльності з використанням наукоємних, ресурсів та енергозберігаючих інноваційних технологій, інформаційно – комунікаційних технологій (ІКТ), новітніх ІТ-технологій.

     

    • 7.
    • Терміни і етапи реалізації Програми
    • 2021-2023 роки

    • Джерела фінансування Програми
    • Державний бюджет, місцевий бюджет, інші джерела (кошти суб’єктів підприємництва, інвесторів, донорів міжнародної технічної допомоги тощо).

    Відповідальний виконавець Програми


    Фінансово-економічний відділ.







    • Програма підтримки малого підприємництва стане складовою частиною щорічних програм соціально-економічного розвитку громади та тісно пов’язана з процесами реформування економіки громади.
    • У випадку змін в економічному середовищі та соціальній сфері громади, змін законодавчих та нормативно-правових актів Програма може коригуватися.

  • 2. Стан і аналіз проблем малого і середнього підприємництва в Піщанській територіальній громаді

    Піщанська сільська територіальна громада Новомосковського району Дніпропетровської області була створена 24 травня 2018 року шляхом добровільного об’єднання Піщанської, Орлівщинської, Знаменівської сільських рад та Меліоративнівської селищної ради. Громада складається з 9 населених пунктів у трьох старостинських округах. До складу Піщанської територіальної громади входять села Піщанка, Новоселівка, Соколове, Ягідне, Орлівщина, Знаменівка, Новотроїцьке, Підпільне та селище Меліоративне.

     Громада розташована у південно-східній частині Новомосковського району Дніпропетровської області. Громада лежить на зручному перетині головних транспортних шляхів, які з’єднують Дніпропетровську, Харківську, Запорізьку і Херсонську області, яке утворюють дороги Знам’янка-Луганськ-до кордону з Росією та Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта до Чорного моря.

              Адміністративно-територіальний центр громади – село Піщанка, яке лежить на лівому березі річки Самара. Громада розташована на відстані 480 км від Києва, 170 км від Полтави, 30 км на північний схід від обласного центру міста Дніпро, 47 км від Павлограду, 11 км від районного центру міста Новомосковська у південно-східному напрямку від залізничної станції Орлівщина.

    Загальна площа громади - 395,82 км²

    Населення – 20 777 осіб (станом на 01.01.2020 року)

    Економіка громади базується на великих і середніх підприємствах: ТОВ «Новомосковська трикотажна фабрика», КП «ДОФТЛ «Солоний Лиман»», ТОВ «ІН ФУД», КЗ «ДОЦРС «Перлина Придніпров’я» ДОР», ТОВ «Агрофірма Рассвет», ПРАТ «Новомосковський завод мінводи», ТОВ «ІНБЕЛ», ТОВ «Санаторій «Курорт Орлівщина»», ТОВ «Автомагістраль-2016», ДАК «Енергетика», які в 2019 році сплатили податків та зборів до сільського бюджету 24% від загальної суми податків.

    Однією із головних соціальних задач, що стоять перед бізнесом – є створення робочих місць. При аналізі роботи найкращих підприємств слід звернути увагу на кількість працівників, що є важливими для громади. Проте слід врахувати, що в Україні існує специфіка набору персоналу без трудових книжок. Це унеможливлює точний та реальних підрахунок працюючих (особливо найманих працівників у ФОПів).

    •                  Мале підприємство – це обов’язковий елемент ринку та важливий фактор розвитку та ефективного функціонування економіки. В Україні малий бізнес сьогодні ще не відіграє суттєвої ролі в економіці.
    • Мале та середнє підприємництво має цілу низку специфічних економічних властивостей, які у своїй сукупності формують економічний потенціал сектору малого та середнього підприємства, а саме:
    • - спроможність порівняно швидко створювати робочі місця;
    • - гнучкість у плані адаптації до нових ринкових вимог, що має особливе значення в період глибоких структурних змін;
    • - високий інноваційний потенціал завдяки вузькій спеціалізації виробництва;
    • - спроможність ідентифікувати нові ринки завдяки наявності потенціалу розширення виробництва та виходу на зовнішні ринки.
    • Саме тому стратегічною метою державної політики є реалізація потенціалу малого та середнього підприємництва.
    • Ефективний розвиток економіки громади, збільшення надходжень до бюджету, а також вирішення соціальних проблем, у тому числі зменшення безробіття, підвищення життєвого рівня людей – здебільшого залежить від діяльності суб’єктів підприємництва. Загальний стан підприємництва на території Піщанської територіальної громади характеризується наступними цифрами.
    • Станом на 01.01.2020 року на території громади діє 9 активних сільськогосподарських підприємств, 42 фермерських господарств, 1379 фізичних осіб-підприємців.
    • Новомосковський міський центр зайнятості постійно проводить активну роботу з безробітними громадянами, робота спрямована на активізацію зусиль щодо вирішення проблеми власної трудової зайнятості. Залучення безробітних громадян до самостійної зайнятості та організації підприємницької діяльності. Організовано інформаційний куточок, індивідуальні консультації, інше.
    • Основними проблемними питаннями розвитку підприємства є:
    • - нестабільність та суперечливість у чинних законах і нормативних документах, що регламентують підприємницьку діяльність;
    • - складність та тривалість одержання обов’язкових дозволів і погоджень;
    • - недостатня допомога підприємству з боку держави, незахищеність підприємців та їх бізнесу;
    • - нестача власних обігових коштів та труднощі з отриманням фінансово-кредитної допомоги, висока вартість позичкових коштів;
    • - незначне бюджетне забезпечення заходів з підтримки цього важливого сектору економіки;
    • - дефіцит інвестиційних ресурсів;
    • - брак професійних знань та досвіду у підприємців, відсутність знань щодо здійснення маркетингу і сучасного менеджменту для організації виробництва і збуту продукції та пасивності щодо набуття таких знань, що у свою чергу негативно впливає на структуру малого і середнього підприємництва, яке тяжіє до торгово-посередницької діяльності, а не до виробництва;
    • - недосконалість системи захисту прав споживачів;
    • - соціальна незахищеність найманих працівників, низький рівень середньомісячної заробітної плати;
    • - високий рівень «тінізації» підприємницької діяльності та трудових відносин роботодавців з найманими працівниками;
    • - низька конкурентоспроможність товарів, робіт і послуг;
    • - необхідність удосконалення механізмів регуляторної політики.

    • 3. SWOT-аналіз
    •  
    • У ході аналітичної роботи по розробці проекту Програми проведено SWOT-аналіз. Визначено внутрішні (сильні та слабкі сторони) та зовнішні (сприятливі можливості та загрози) чинники, що стримують розвиток підприємницької діяльності.
    • Основні завдання SWOT-аналізу: виявлення сприятливих можливостей, визначення загроз і розробка заходів щодо знешкодження їхнього впливу, виявлення сильних сторін і зіставлення їх з ринковими можливостями, визначення слабкостей та розроблення стратегічних напрямів їх подолання, виявлення конкурентних переваг та формування її стратегічних пріоритетів.

    • SWOT - аналіз Піщанської територіальної громади
  • Сильні сторони

    Слабкі сторони

    • Вигідне транспортне та географічне розташування громади (близькість до обласного центру міста Дніпро 30 кілометрів).
    • Привабливе природне середовище
    • Наявність ділянок для розвитку бізнесу.
    • Наявність водних об’єктів і місць для відпочинку.
    • Газифікація, водопостачання.
    • Наявність вільного земельного ресурсу.
    • Близькість до великих ринків збуту - м. Дніпро та м. Новомосковськ.
    • Дорога державного значення.
    • Доступність до ринків вздовж траси Дніпро-Київ.
    • Переважно аграрно-промисловий і відпочинковий профіль.
    • Відсутність тиску з боку місцевої влади та її налаштованість на розвиток підприємництва, у тому числі шляхом ведення конструктивного діалогу з бізнесом.
    • Надання безкоштовних консультацій приватним підприємцям та особам, що планують здійснення підприємницької діяльності.
    • Зацікавленість місцевої влади в розвитку місцевого бізнес-клімату.

    • Недосконала система оподаткування.
    • Велика кількість звітів до контролюючих органів, що здають приватні підприємці.
    • Неврегульованість питання фінансового та ресурсного розвитку малого та середнього підприємництва з боку держави.
    • Слабо розвинений середній та малий бізнес.
    • Недостатня кількість людей з класичними професіями.
    • Низький рівень професійної підготовки підприємців, недосконала освітня система у сфері бізнесу.
    • Відтік кваліфікованого персоналу з території громади.
    • Низька активність мешканців громади.
    • Обмежені можливості підтримки соціально-економічного розвитку адміністрацією громади.
    • Високий рівень безробіття і несприятлива для розвитку економіки демографічна структура.
    • Недостатній рівень професійних знань і досвіду починаючих підприємців щодо ведення підприємницької діяльності.
    • Відсутність стартового капіталу для започаткування бізнесу та брак обігових коштів для його розвитку.
    • Слабка активність представників місцевих громадських організацій, об’єднань підприємців в обговоренні проектів нормативно-правових актів з питань регулювання підприємницької діяльності та їх пасивність в отриманні інформації та знань щодо чинного законодавства.
    • Відсутність системи формування органами місцевого самоврядування міжсекторного співробітництва (бізнес-влада-громада).
    • Низька якість дорожнього покриття більшості комунальних доріг.
    • Низький рівень інвестицій (іноземних та внутрішніх).
    • Незначний досвід в залученні позабюджетних коштів.


    Можливості

    Загрози

    Децентралізаційні процеси та зростання економічної самостійності громади.

    Здійснення дерегуляційних процесів у сфері господарської діяльності, спрощення умов ведення бізнесу.

    Формування стимулюючих механізмів, ресурсної підтримки представників малого і середнього підприємництва.

    Активізація українсько-європейської економічної співпраці.

    Розширення міжрегіональних зв’язків.

    Збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів від платежів за рахунок збільшення кількості суб’єктів малого та середнього підприємництва, а також збільшення чисельності найманих працівників.

    Реалізація державної регуляторної політики, удосконалення роботи щодо державної реєстрації та процедури отримання документів дозвільного характеру, необхідних для започаткування та провадження господарської діяльності.

    Збільшення кількості інвестиційних пропозицій для розвитку бізнесу

    Формування позитивного іміджу громади шляхом участі у різноманітних ярмарках, виставка тощо та виготовлення інформаційних буклетів.

    Зниження адміністративних бар’єрів для розвитку підприємництва.

    Скорочення планових перевірок суб’єктів господарювання.

    Спрощена процедура реєстрації підприємства, ФОП.

    Фінансування інвестиційних проектів СМП на зворотній або безповоротній основі, здешевлення банківського кредитування для суб’єктів малого підприємництва (часткова компенсація відсотків за кредити).

    Державне втручання у відповідні сфери підприємницької діяльності.

    Велика кількість податків.

    Високі фактичні рівні оподаткування МСП (єдиного податку, включно з ЄСВ).

    Високий рівень інших податків і зборів.

    Злочинність, корупція та її наслідки.

    Макроекономічна нестабільність (попит, інфляція, курс обміну валют).

    Політична нестабільність.

    Висока вартість кредиту.

    Непрозора неузгоджена нормативна база.

    Слабка судова система.

    Труднощі з реєстрації права власності нерухомість, земельні ділянки, корпоративні права).

    Перешкоди в роботі з монополістами (постачальниками газу, електроенергії, експлуатаційних послуг та інше).

    Низька платоспроможність споживачів продукції.

    Не вирішення питання регулювання ринку земельних відносин на державному рівні.

    «Тінізація» економіки.

    Міграція висококваліфікованих кадрів.

    Загострення військового конфлікту та внутрішньої політичної ситуації в Україні.

    Погіршення демографічної ситуації .


    Спираючись на сильні та слабкі сторони, що викладені в SWOT-аналізі, пріоритетними напрямами розвитку малого та середнього підприємництва Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області залишаються:

    • Упорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності.
    • Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка.
    • Ресурсне та інформаційне забезпечення.
    • Формування інфраструктури підтримки підприємства.
  • Проведений аналіз свідчить, що виявлені проблеми заважають малому і середньому підприємництву громади розвиватися більш ефективно. Розроблені заходи Програми спрямовані на розв’язання цих проблем.


  • 4. Нормативно-правове регулювання

    Програма по підтримці розвитку малого та середнього підприємництва в Піщанській сільської територіальній громаді на 2021 – 2023 роки розроблена у відповідності до чинного законодавства в Україні:

    • Закон України «Про розвиток та державну підтримку малого та середнього підприємництва в Україні»;
    • Закон України «Про Національну програму сприяння розвитку малого підприємництва в Україні»;
    • Закон України «Про державні цільові програми»;
    • Закон України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України»;
    • Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»;
    • та інших нормативно-правових документів, які містять норми щодо сприяння розвитку підприємництва в Україні.

  • 5. Мета, цілі та очікувані результати Програми

     

    Головною метою Програми є спрямування дій органів місцевого самоврядування, суб’єктів малого і середнього підприємництва, громадських організацій та об’єднань підприємців на створення сприятливих умов для започаткування, ведення та розвитку підприємницької діяльності, забезпечення конкурентоспроможності товарів, робіт, послуг, поліпшення інвестиційного клімату, впровадження інновацій, ефективного державно – приватного партнерства, що впливатиме на соціально-економічний розвиток громади.

    Основні цілі Програми:

    • створення сприятливих умов для започаткування підприємницької діяльності;
    • реалізація регуляторної політики шляхом підвищення рівня підготовки регуляторних актів, які зачіпають права та інтереси підприємців;
    • фінансово-кредитне забезпечення та матеріально-технічна підтримка розвитку малого та середнього підприємництва;
    • сприяння створенню робочих місць суб’єктами підприємництва;
    • підтримка ділової та інвестиційної активності, розвитку конкуренції на ринку товарів та послуг;
    • активізація співпраці органів влади з громадськими організаціями та об’єднаннями підприємців;
    • сприяння безробітним в організації підприємницької діяльності;
    • запровадження системи консультаційних послуг для підприємців;
    • удосконалення інформаційно-консультативної, навчально-методичної та ресурсної підтримки;
    • впровадження освітніх програм з підприємницької діяльності для суб’єктів господарювання;
    • Очікувані результати програми:
    • Реалізація Програми розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області на 2021-2023 роки сприяє:
    • збільшенню кількості суб’єктів малого підприємництва (юридичних та фізичних осіб) за різними видами діяльності;
    • забезпеченню збільшення частки надходжень до сільського бюджету від діяльності малого та середнього підприємництва;
    • створення нових робочих місць;
    • збільшенню кількості самозайнятого населення та залученню безробітних громадян до підприємницької діяльності;
    • створення цілісної бази даних про суб’єкти малого та середнього підприємництва;
    • зміцненню громадської думки щодо позитивного соціального статусу підприємця;
    • формуванню і розвитку в суспільному вихованні етики підприємництва, його соціальної відповідальності;
    • поліпшення діяльності об’єктів інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва.
    • Результатами реалізації Програми стане прискорення розвитку малого і середнього підприємництва, повноцінне використання його потенційних можливостей, перетворення його на дієвий механізм розв’язання економічних і соціальних проблем, сприяння структурній перебудові економіки, вирішення проблем зайнятості та насичення вітчизняного ринку товарами та послугами.
  • В залежності від соціально-політичного становища на державному рівні, змін в економіці та соціальній сфері, змін чинного законодавства у Програму можуть вноситись корективи.

     

    6. Координація та контроль за ходом виконання Програми


    Координацію та контроль за станом виконання Програми здійснює виконавчий комітет Піщанської сільської ради – головний розпорядник коштів та постійна комісія з питань планування, фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.

    Організацію та контроль за виконанням Програми здійснює фінансово-економічний відділ виконавчого комітету Піщанської сільської ради (далі - відповідальний виконавець) визначає першочерговість виконання заходів (Додаток 1) з урахуванням потреб малого і середнього підприємництва, наявності фінансових та інших ресурсів. Відповідальний виконавець в ході реалізації Програми забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів, у межах визначених бюджетних призначень.

    Відповідальний виконавець забезпечує координацію роботи з іншими відділами виконавчого комітету Піщанської сільської ради, облдержадміністрацією, районним центром зайнятості, вищі навчальні заклади, науковими установами, закладами освіти, ЗМІ, Координаційною радою місцевого соціально-економічного та культурного розвитку, кредитні установи, представниками малого і середнього підприємництва.

    Відповідальний виконавець здійснює моніторинг виконання заходів Програми протягом терміну її виконання. Щорічно у складі звіту про підсумки соціально-економічного та культурного розвитку громади готує інформацію про хід виконання Програми за попередній рік та завдання на наступний.

    В період реалізації заходів Програми до неї можуть вноситися зміни і доповнення після відповідного погодження на депутатських комісіях та затвердження сільською радою.


    Секретар Піщанської сільської ради                                        Т.І. Фоменко

     

    Додаток 1

    До Програми розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області на 2021 – 2023 роки

     

    Заходи до програми розвитку малого і середнього підприємництва на території Піщанської сільської територіальної громади на 2021-2023 роки

       

     

    № п/п

     

    Заходи

     

    Заплановані кошти тис. грн

     

    Термін виконання

     

    Виконавці 

    1

    2

    3

    4

    5

    1.

    Забезпечення процедури розробки та прийняття регуляторних актів відповідно до Закону України «Про регуляторну політику у сфері підприємницької діяльності»

    0,00

    У визначений законодавством термін

    Фінансово-економічний відділ

    2.

    Забезпечення приведення регуляторних актів у відповідність до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ

    3.


    Встановлення пільг, місцевих податків для підприємців

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Відділ земельних ресурсів та екології

    4.

    Оприлюднення діючих місцевих регуляторних актів в ЗМІ та на офіційному сайті сільської ради

    0,00

    У визначений законодавством термін

    Фінансово-економічний відділ,

    Відділ загально-організаційного забезпечення

    5.

    Проведення семінарів, навчань та круглих столів для суб’єктів господарювання з вивченням нормативно-правової бази податкового законодавства

    10,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Юридичний відділ

    6.

    Надання консультативної допомоги суб’єктам підприємницької діяльності

    0,00

    2021-2023 роки


    Фінансово-економічний відділ,

    Юридичний відділ

    7.

    Виявлення та проведення консультацій для бажаючих відкрити власну справу, зайнятися підприємництвом

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Юридичний відділ

    8.

    Інформування підприємців про грантові та кредитні програми, в тому числі:

    - моніторинг грантових та кредитних програм, спрямованих на розвиток бізнесу;

    - оприлюднення інформації про грантові та кредитні можливості на офіційній веб-сторінці Піщанської територіальної громади (у розділі новини)

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Юридичний відділ,

    Відділ загально-організаційного забезпечення

    9.

    Співпраця з районним центром зайнятості щодо надання допомоги з відкриття власної справи

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Юридичний відділ

    10.

    Сприяння залученню зовнішніх та внутрішніх інвестицій з метою розвитку та підтримки підприємництва в усіх сферах діяльності.

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Міжнародні програми,

    Суб’єкти МСП

    11.

    Сприяння в межах чинного законодавства у наданні оренди,  продажу або безкоштовного користування суб’єктам малого і середнього підприємництва пустих приміщень, земельних ділянок для започаткування та ведення бізнесу.

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Відділ розвитку інфраструктури містобудування, архітектури комунальної власності

    12.

    Виявлення та легалізація суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють господарську діяльність без відповідних дозвільних документів передбачених законодавством.

    0,00

    2021-2023 роки

    Фінансово-економічний відділ,

    Юридичний відділ

    13.

    Виготовлення рекламної продукції, презентаційних матеріалів для представлення громади на форумах, семінарах, конкурсах, ярмарках тощо.

    15,00

    кожного року

    Фінансово-економічний відділ,

    Відділ загально-організаційного забезпечення


    Всього тис. грн.

    25,0











    Секретар ради                                                                              Т.І. Фоменко



                                                              


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux